
Een tiental vrachtwagens van leden van Vee&Logistiek Nederland zijn sinds juni uitgerust met een imagocampagne op de achterklep.
De organisatie van veehandelaren en veetransporteurs heeft de campagne in het leven geroepen om het imago van haar leden en de sector te verbeteren. Met de campagneslogan Veeman-Vakman wil ze duidelijk maken dat leden verantwoord omgaan met vee en professionals zijn in de handel en het transporteren van dieren.
Als de sector in het nieuws komt, is dat vaak negatief, merkt voorzitter Henk Bleker, terwijl 99 procent van de handel en veetransporten goed gaat. "Daarom is het belangrijk om onze functie en rol in de vee- en vleessector goed te definiëren en naar buiten te communiceren."
Onder andere de firma Gerwin van Beek uit Barneveld en de Pali Group uit Den Bosch - twee firma's die veel kalveren vervoeren - hebben de achterklep van hun vrachtwagens laten beplakken met de slogan.
Lees ook
Meest gelezen
Agenda
-
Er zijn momenteel geen evenementen gepland