Nieuwe huisstijl Denkavit
De Nederlandse voederproducent Denkavit is de afgelopen twee jaar bezig geweest met de introductie van een nieuwe huisstijl. Het voornaamste doel van deze operatie, is volgens Denkavit, de A-merkstatus beter tot zijn recht te laten komen.
Het nieuwe ?gezicht? van Denkavit is vertaald naar verpakking, foldermateriaal, een compleet vernieuwde website en een beursstand.
Het wagenpark onderging een metamorfose en heeft nu een andere uitstraling die aansluit op de nieuwe huisstijl. Het traject is afgerond met de oplevering van vier gespoten bulkauto?s en twee zakgoedwagens.
Denkavit is specialist op het gebied van voeders, voornamelijk voor dieren in de eerste fase van de opfokperiode. Het bedrijf ontwikkelt en fabriceert producten aan de hand van onderzoek in laboratoria. Bovendien heeft Denkavit proefbedrijven in Nederland en Frankrijk, waar voedersamenstellingen en -systemen voor kalveren en varkens in de praktijk worden getoetst. www.denkavit.nl
Meest gelezen
Agenda
-
Er zijn momenteel geen evenementen gepland